اصحاب ويژگي هاي رسانه ويروس جهش يافته را براي مردم تبيين كنند

به خبرنامه جامع تخصصي سينماي جهان خوش آمديد.

اصحاب ويژگي هاي رسانه ويروس جهش يافته را براي مردم تبيين كنند

۱۸ بازديد

ايران تودي / شن و ماسه وكيل مدافع حمايت سياسي و اجتماعي استاندار صمغ با اشاره به مشاهده ويروس انگليس در كشور ، گفت: مسئوليت. بيژن سليمان پور روز دوشنبه در هفتمين جلسه شوراي اطلاع رساني شن و ماسه در تالار مشاهير فرماندار افزود: به گفته وزير بهداشت ، ويروس جهش يافته در مناطق مختلف …

اصحاب ويژگي هاي رسانه ويروس جهش يافته را براي مردم تبيين كنند https://iranian-today.ir/اصحاب-ويژگي-هاي-رسانه-ويروس-جهش-يافته-ر/ ايران تودي Mon, 15 Feb 2021 08:43:10 0000 اجتماعي https://iranian-today.ir/اصحاب-ويژگي-هاي-رسانه-ويروس-جهش-يافته-ر/ ايران تودي / شن و ماسه وكيل مدافع حمايت سياسي و اجتماعي استاندار صمغ با اشاره به مشاهده ويروس انگليس در كشور ، گفت: مسئوليت. بيژن سليمان پور روز دوشنبه در هفتمين جلسه شوراي اطلاع رساني شن و ماسه در تالار مشاهير فرماندار افزود: به گفته وزير بهداشت ، ويروس جهش يافته در مناطق مختلف …

ايران تودي / شن و ماسه وكيل مدافع حمايت سياسي و اجتماعي استاندار صمغ با اشاره به مشاهده ويروس انگليس در كشور ، گفت: مسئوليت.

بيژن سليمان پور روز دوشنبه در هفتمين جلسه شوراي اطلاع رساني شن و ماسه در تالار مشاهير فرماندار افزود: به گفته وزير بهداشت ، ويروس جهش يافته در مناطق مختلف كشور وجود دارد و ميزان انتقال و خسارت آن افزايش يافته است.

وي گفت: رسانه ها ، قلم و مطبوعات نقش مهمي در توضيح موضوع دارند. آره. از نظر شيوع بيماري ، بايد سعي كنيم از شرايط مارس سال گذشته جلوگيري كنيم.

معاون فرماندار صمغ گفت: در حال حاضر وضعيت كرونا صمغ نسبتاً خوب است و ما بايد مراقبت و حساسيت را افزايش دهيم و با افراد جامعه بيشتر صحبت كنيم و از شرايط عادي خارج شويم. براي ادامه همان وضعيتي كه اكنون با تلاش هاي بخش درمان ايجاد شده است و به سمت بهبود است.

وي افزود: متأسفانه وضعيت كرونا در كشور به تدريج در حال تغيير است و در صمغ با وجود شرايط مساعد و عدم وجود مرگ عروق كرونا ، در 2 هفته گذشته روند كمي در پذيرش سرپايي احساس مي كنيم.

سليمان پور افزود: اگر آزمايش ، اطلاع رساني و افزايش انطباق داشته باشيم ، مي توان به طور مساوي آن را مديريت كرد ، اما اگر ويروس جهش شده دستورالعمل ها را رعايت نكند و وارد گوما شود ، قطعاً وضعيت استان دشوار خواهد بود.

وي اظهار داشت: مسئله عادي سازي ، بي تفاوتي و كاهش پايبندي به دستورالعمل ها انكار ناپذير است ، اما كرونا گرچه ناشناخته و پيچيده است ، اما اين شنا ها ، تغييرات و جهش هاي مكرر باعث شده كه علم مدرن با ويروس ناسازگار باشد. درمان قطعي.

وي افزود: اما استفاده از ماسك و رعايت فاصله اجتماعي ، محدود كردن جلسات ، كنفرانس ها و سمينارها تنها راه پيشگيري از بيماري است و با مشاهده اين موارد بيماري كاهش مي يابد.

وي با اشاره به واكسيناسيون كرونا در شن و ماسه گفت: دشمنان بعد از فرمايش رهبر معظم انقلاب در مورد واكسيناسيون به اين موضوع توجه كردند اما نتيجه اي نداشت.

سليمان پور يادآور شد: آنها مي خواستند ترس از واكسيناسيون را در كشور ايجاد كنند ، اما اكنون سيستم ، دولت و وزارت بهداشت به دستور دولت عمل مي كنند كه يكي از بالاترين استانداردها را وارد مي كند. واكسن ها در سراسر جهان.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به وقوع آنفلوانزاي بسيار حاد پرندگان نيز پرداخت و گفت: “اين بيماري بحث روزانه است و چندين دهه است كه در كشور وجود دارد و خوشبختانه تحت كنترل كامل واحدهاي مرغداري در شن و ماسه براي همه “. بحث و جدال ميان مردم در مورد اين بيماري اكنون به طور كامل از بين رفته است و ما نبايد با اطلاعات نامناسب باعث شود دشمن در مركز خصومت قرار گيرد و آنها مي خواهند بگويند اين بيماري از شن شروع شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.