درخشش جواهر ايراني در مصاف يوونتوس

به خبرنامه جامع تخصصي سينماي جهان خوش آمديد.

درخشش جواهر ايراني در مصاف يوونتوس

۱۷ بازديد

با توجه به پايگاه داده ايران تودي ، پس از اولين بازي مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا ، چهارشنبه شب پورتو با نتيجه 2-1 يوونتوس را شكست داد. در ابتداي بازي مهدي طارمي در دقيقه اول دروازه يوونتوس را باز كرد. در زير برخي از نكات برجسته درخشش مهدي طارمي برابر يوونتوس آورده …

درخشش جواهر ايراني در مصاف يوونتوس https://iranian-today.ir/درخشش-جواهر-ايراني-در-مصاف-يوونتوس/ ايران تودي Thu, 18 Feb 2021 09:31:27 0000 عمومي https://iranian-today.ir/درخشش-جواهر-ايراني-در-مصاف-يوونتوس/ با توجه به پايگاه داده ايران تودي ، پس از اولين بازي مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا ، چهارشنبه شب پورتو با نتيجه 2-1 يوونتوس را شكست داد. در ابتداي بازي مهدي طارمي در دقيقه اول دروازه يوونتوس را باز كرد. در زير برخي از نكات برجسته درخشش مهدي طارمي برابر يوونتوس آورده …

با توجه به پايگاه داده ايران تودي ،

پس از اولين بازي مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا ، چهارشنبه شب پورتو با نتيجه 2-1 يوونتوس را شكست داد. در ابتداي بازي مهدي طارمي در دقيقه اول دروازه يوونتوس را باز كرد.

در زير برخي از نكات برجسته درخشش مهدي طارمي برابر يوونتوس آورده شده است:

كالچو امروز: اين ايراني از كجا آمده است؟

طارمي ، جواهرات ايراني

مهدي طارمي با توجه به اينكه بنتاكور دومين ايراني بود كه در اين رقابت ها به يوونتوس گل زد ، در دقيقه اول توانست درهاي يوونتوس را باز كند. مهدي مهدوي كيا براي اولين بار در حالي كه در هامبورگ بود توانست درهاي يوونتوس را با تساوي 4-4 باز كند.

او تا سال 2018 هميشه در ليگ ايران بازي مي كرد. صحن پيراهن هاي بوشهر ، ايرانجوان و پرسپوليس را بر تن كرد. وي در پرسپوليس دو بار در سال هاي 2016 و 2017 به عنوان بهترين گلزن ليگ ايران انتخاب شد. وي در سال 2016 به عنوان بهترين بازيكن ليگ انتخاب شد.

سال 2018 براي او يك نقطه عطف بود. وي جام جهاني را با لباس ايران زندگي كرد. او در همه مسابقات بدون گلزني بازي كرد. سپس سفر وي به خارج از كشور ابتدا با قطر و سرانجام با ريو آوي در دو فصل گذشته در پرتغال و سپس با پورتو آغاز شد.

دقيقاً در جام جهاني 2018 ، طارمي اين فرصت را داشت كه در آخرين مسابقه گروه با كريستيانو رونالدو ديدار كند. ايران موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند و يك فرصت عالي براي رفتن به دور شانزدهم براي اولين بار در آخرين لحظه داشت.

طارمي كه هيجان دربي تهران را تجربه مي كرد ، در آخرين لحظه آرام نشد و ضربه خود را زد و اين موقعيت را از دست داد.

در ميان ورزش ها: طارمي ، مرواريد جديد بندر

طارمي ، جواهرات ايراني

مهدي طارمي كه در هفته هاي اخير در ليگ پرتغال خوش درخشيده است ، اكنون توانسته در ليگ قهرمانان گلزني كند تا جواهر اصلي اين تيم را نشان دهد. وي در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا حتي يك گل هم به ثمر نرساند. با اين وجود مهدي طارمي به طور قطعي مي داند كه بايد از فرصت استفاده كند و مقابل يوونتوس بازي كند تا مهارت هاي خود را آغاز كند.

بازيكن تيم ملي ايران در مرحله گروهي تنها 29 دقيقه بازي كرد و ابتداي فصل فرصت زيادي براي درخشش در پورتو نداشت اما به تدريج خود را به تركيب اصلي اضافه كرد و اكنون دارايي اصلي تيم پرتغال است.

تركيه حريت: انتقال ناموفق طارمي به تركيه

طارمي ، جواهرات ايراني

رسانه هاي تركيه همچنين حادثه اي را كه در سال 2017 اتفاق افتاد و مانع پيوستن طارمي به ريزه اسپور شدند. مهدي طارمي كه در 110 بازي در پرسپوليس ، يكي از بزرگترين تيمهاي ليگ ايران 55 گل و 21 پاس گل داده بود ، به ريزه اسپور نقل مكان كرد اما بعداً به دليل عدم رعايت قراردادش توسط فيفا محروم شد. اين حادثه منجر به محروميت پرسپوليس از دو پنجره نقل و انتقالات شد و باشگاه 789 هزار يورو جريمه شد و اين بازيكن به مدت 4 ماه محروم شد. اكنون طارمي بازيكني است كه در ليگ قهرمانان اروپا گلزني كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.