نوروزي: مهريه بايد به صورت نقد در همان ابتداي عقد دريافت شود

به خبرنامه جامع تخصصي سينماي جهان خوش آمديد.

نوروزي: مهريه بايد به صورت نقد در همان ابتداي عقد دريافت شود

۱۲ بازديد

نايب رئيس كميته حقوقي و قضايي مجلس با اشاره به بازنگري در طرح مهريه در كميته مربوطه خود ، تأكيد كرد. “در اين برنامه ، تأكيد ما اين است كه مهريه را به صورت نقدي در ابتداي قرارداد دريافت كنيم ، و تقاضاي آن را بپردازيم ؛ در اين صورت ، زندان ديگري را حذف …

نوروزي: مهريه بايد به صورت نقد در همان ابتداي عقد دريافت شود https://fun4all.ir/نوروزي-مهريه-بايد-به-صورت-نقد-در-همان-ا/ سرگرمي براي همه Tue, 09 Mar 2021 22:59:57 0000 اجتماعي https://fun4all.ir/نوروزي-مهريه-بايد-به-صورت-نقد-در-همان-ا/ نايب رئيس كميته حقوقي و قضايي مجلس با اشاره به بازنگري در طرح مهريه در كميته مربوطه خود ، تأكيد كرد. “در اين برنامه ، تأكيد ما اين است كه مهريه را به صورت نقدي در ابتداي قرارداد دريافت كنيم ، و تقاضاي آن را بپردازيم ؛ در اين صورت ، زندان ديگري را حذف …

نايب رئيس كميته حقوقي و قضايي مجلس با اشاره به بازنگري در طرح مهريه در كميته مربوطه خود ، تأكيد كرد. “در اين برنامه ، تأكيد ما اين است كه مهريه را به صورت نقدي در ابتداي قرارداد دريافت كنيم ، و تقاضاي آن را بپردازيم ؛ در اين صورت ، زندان ديگري را حذف كنيد كه كلاً برداشته شود.

حسن نوروزي در گفت وگو با سرگرمي براي همه ، با اشاره به تصميمات اخير كميسيون قضايي مجلس در مورد برنامه مهريه گفت: “ما تا آخرين لحظه در كميته حقوقي-قضايي پارلمان ، كه بودجه 1400 را اصلاح كرد ، روي آن برنامه كار مي كرديم. كار بر روي اين پروژه يكي از اولين اقدامات كميسيون در سال آينده خواهد بود.

او اضافه كرد. “ما معتقديم كه مهريه معامله خصوصي بين دو طرف است.” قصد ما در اين برنامه اين است كه مهريه در همان ابتداي قرارداد به صورت نقدي دريافت شود ، اما فقط در صورت تمايل هر دو طرف براي ساخت سكه جهيزيه. “و با تقاضا ، زندان ديگري را بدست آوريد و بطور كلي در اين پرونده خارج شود ، و سوال اين است كه دولت اسلامي و دادگاهها در اين ماجرا دخيل نيستند ، يعني معناي ديگري دارد!

نايب رئيس كميته حقوقي – قضايي مجلس نام برد. “اول از همه ، اين اراده ماست كه مهريه در همان ابتدا نقدي پرداخت شود ، اما اگر از هر دو طرف وصيت نامه وجود داشته باشد ، مهريه به صورت يك سكه بر روي آن باشد. در اين حالت ، آنها بايد ضمانت نامه هاي ويژه را در نظر بگيرند و ساير موارد ممنوع است.

وي در پايان افزود: “ما قصد داريم اطمينان حاصل كنيم كه جهيزيه ، كه نوعي هديه است ، براي جوانان و سيستم چالشي ايجاد نمي كند.

انتهاي پيام:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.