نويسندگان The Conjuring در حال نگارش مجموعه سينمايي ترسناك جديدي هستند

به خبرنامه جامع تخصصي سينماي جهان خوش آمديد.

نويسندگان The Conjuring در حال نگارش مجموعه سينمايي ترسناك جديدي هستند

۱۳۸ بازديد

 

مجموعه‌ي جديد برادران هيس در مورد عمارت لالوري خواهد بود كه ماجراهاي ترسناكي در آن رخ داده است.

چاد و كري هيس چند سال قبل توانستند با نگارش فيلمنامه‌ي فيلم احضار (The Conjuring) باعث خلق يكي از معروف‌ترين مجموعه فيلم‌هاي ترسناك اين سال‌ها شوند كه بعدها آثار ديگري مثل راهبه (The Nun) و آنابل (Annabelle) هم از دل آن متولد شدند. اين برادران دوقلو در حال حاضر روي پروژه‌ي جديدي كار مي‌كنند كه براساس ماجراهاي يك عمارت واقعي توليد خواهد شد.

عمارت لالوري (LaLaurie) در شهر نيواورلئان واقع در ايالت لوئيزياناي آمريكا، منبع الهام اين مجموعه خواهد بود؛ عمارتي معروف كه داستان‌هاي زيادي در مورد حال و هواي تسخيرشده‌ي آن روايت مي‌شود. صاحب اين عمارت در اوايل قرن ۱۸۰۰ ميلادي، فردي به‌نام ماري دِلفين مك‌كارتي ملقب به مادام لالوري بود كه از اشخاص صاحب‌نفوذ آن منطقه محسوب مي‌شد و خدمتكاران و برده‌هاي زيادي داشت؛

برده‌هايي كه بعدها مشخص شد توسط مادام لالوري در آن مكان شكنجه مي‌شدند و به قتل مي‌رسيدند. اين ماجرا در اثر يك آتش‌سوزي در عمارت موردنظر لو رفت و بعد از آن هم مادام لالوري فراري شد.

اين عمارت در دوران معاصر توسط افراد مختلفي خريداري شده است كه يكي از آن‌ها هم نيكلاس كيج بود. كيج كه در سال ۲۰۰۷ محل موردنظر را خريداري كرده بود تا با استفاده از فضاي خاص و سنگين آن مشغول نوشتن يك رمان ترسناك شود، دو سال بعد مجبور شد به‌علت مشكلات مالي و بدهي‌هاي خود آنجا را به فرد بعدي بسپارد.

اكنون كري و چاد هيس قصد دارند مجموعه فيلم ترسناك جديد خود را برپايه‌ي اين خانه‌ي مخوف بسازند و در اين راه با شركت Faster Horse Pictures همكاري خواهند كرد كه مدت زمان زيادي از تأسيس آن نمي‌گذرد. يكي از اعضاي بلندمرتبه‌ي اين شركت هم مايكل والن نام دارد كه مالك فعلي عمارت لالوري محسوب مي‌شود و همين قضيه باعث شده است برادران هيس اميدوار باشند كه بتوانند فيلمنامه‌ي خود را درون اين عمارت بنويسند تا بيش از پيش از اتمسفر آن تأثير بگيرند و حتي در صورت امكان، فيلمبرداري بخش‌هايي از اثر آن‌ها هم داخل همين خانه انجام شود. آن‌ها در مورد پروژه‌ي جديد خود مي‌گويند:

 «ما عاشق نگارش داستان‌هايي هستيم كه براساس ماجراهاي واقعي توليد مي‌شوند؛ اتفاقات هولناكي كه مردم را به فكر فرو مي‌برند كه چگونه چنين چيزي در واقعيت رخ داده است.

اكنون با نوشتن فيلمنامه‌اي در مورد عمارت لالوري مي‌توانيم دقيقاً به‌همين هدف برسيم و از تاريخچه‌ي ترسناك و تاريك اين خانه و اتفاقات مهيب آن استفاده كنيم؛ خانه‌اي كه تنها اقامتي كوتاه‌مدت در آن باعث شد حس و حال بد و اعصاب‌خردكني به ما دست بدهد.»

برادران هيس در تهيه و توليد اين فيلم با افرادي چون داگ مك‌كي، سيندي باند و مايكل والن همكاري مي‌كنند و تهيه‌كنندگان اجرايي آن هم جاشوا رايان دايتز و ديلن باند خواهند بود و يك تاريخ‌شناس محلي به‌نام اندرو وارد هم در مورد بخش‌هاي تاريخي ماجرا به آن‌ها مشاوره مي‌دهد.

با توجه به دستاوردهاي چاد و كري هيس با مجموعه‌ي احضار و سودآوري بالاي آن، به‌نظر مي‌رسد اين‌بار هم بتوانيم با مجموعه‌اي جذاب و تماشايي طرف باشيم كه شايد تا سال‌ها علاقمندان آثار ترسناك را سرگرم كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.